السبت، 14 مايو 2011

مدونتي اتسرقت ولا بتستعبط ؟



انا طول عمري ظن السوء بيغلب علي الظن الحسن 
يعني فيها ايه لما اكون كاتب موضوعين بيلعن ابو الحكومة - مع احترامي لهم - ويتحذفوا والمدونة تتقفل
انا علي طول الوسواس الخناس اشتغل في مخي ان الدنيا خربت وخلاص الجيش كلم جوجل - قال يعني الجيش معاهم رقمهم اساسا بس ممكن كلموا وائل غنيم وخدوا الرقم منهم - وحذفوا المواضيع من ع المدونة - قال يعني انا مهم اصلا ولا حد بيدخل ع المدونة غيري -  وشكلي هتحاكم محاكمة عسكرية وهلبس سنتين زي الواد المدون اللي لبس سنة في السجن ( هو لبسهم عشان كان عاوز اسرائيل تساعده بروح والدته ) 

واكتملت عندي عناصر نظرية المؤامرة ان الجيش عميل والحكومة عميلة وعصام شرف عميل وانا نفسي عميل
عبط بعيد عنك  - لا تتعجب انها ارادة الله -.
بحث علي جوجل
المهم وانا داخل اصور بقي ما اهو انا عملت ولا بيل جيتس - مش وزير دفاع امريكا لا دا بتاع ميكروسوفت اللي كان اغني واحد في العالم بس بعد ثروة بابا حسني عرف انه يدوب علي قد حاله ومش عارف ازاي بابا حسني بابا وهمليش ورث فيه ولا هو بابا حسني زي علي بابا - ورحت ابحث في جوجل عشان اجيبها من الارشفة وطلعت لسه متأرشفتش واحب ابشركم - ايوا عارف ان محدش بيقراها - خلاص واحب ابشر نفسي اني محطتش الموضوع علي اي مكان تاني لغاية لما وصلت لان البلوجر - اللي هو البلوجر الكبير يعني عم الكل - سقط بيانات المستخدمين وبيحاولوا يرجعوها
الموضوع محذوف
وعلي راي المثل "قليل البخت يلاقي العضم في الكرشة " او كما قال الاستاذ محمد بتاع الرياضيات بتاع الصوفية - رحمه الله واسكنه فسيح جناته - " قليل البخت ... تنطحه الجاموسة وهو فوق السطح "
فانا بفكر انشي صفحة انا اسف يا جيش لاني ظنت فيكم سوء
بس تقريبا جيشنا علي نياته وامه - اللي هي مصر - دعيا له 
والله كنت داخل البلوج عشان اكتب اعتذار للجيش بس مفيش نصيب ومنتظرين اصلاح الحاجة مدونة عشان انا بحب اقول اللي ليا واللي عليا
حالة المدونات انهم بيحاولوا يستردوها
 احنا اسفين يامدونة

ليست هناك تعليقات: