الاثنين، 1 أبريل 2013

اخيراً رجعت للنظام القديم

اخيراً رجعت للنظام القديم
انا تركت النظام القديم قبل كده
وكمان كنت بدعي الناس انها تجرب نظام جديد
كتير من الناس كانت فاهمة ان مفيش الا النظام القديم
اي نعم انا عمري ما اشتريت النظام القديم لكن كنت بستخدمه احياناً عشان امشي شغلي وحياتي
للاسف قدر النظام القديم يكون هو الوحيد الظاهر للناس
ناس كتير عارفة عيوبه وعارفه انه ممكن يتجسس عليهم وممكن يكون سبب في مشاكل كتير
انا خيرت كتير عشان اغير لنظام تاني من دمي وفلوسي وكنت هضيع كل حاجة وانا بحط النظام الجديد
اي نعم كان نفسي احط نظام تاني غير النظام الجديد اللي حطيته
بس ناس كتير قالوا ان النظام الجديد اللي حطيته هو المستقبل وهو اكبر منافس حقيقي للنظام القديم
ف الاخر اكتشف انه معندوش برامج لاي حاجة ويفضل يعمل حاجات كتيرة بتكلفني ومبحسش باي تغيير بعدها
هو الصراحة شكله اجمل بكتير من القديم بس ادء زي الزفت
استهلاك غريب للموارد وكل شوية عاوز حاجة جديدة واحتاس لما اعوز اعمل حاجة بسيطة يلففني كتير عشانها
حتى لما حبيت اضيف حاجات مهمة الاقيه مش عامل حسابه فيها ولازم مية لفة عشان اعملها
طبعا كتير فهمني غلط
انا قصدي ع الويندوز واللينكس اوبنتو

ليست هناك تعليقات: